• ۱
  • ۰

زلزله نیست . . .

دلم میـــلرزد

می روم سمت حرم دست به سینه اینبار

دو قدم مانده به خورشید دلم می لرزد

هر چه از زائر خود دل ببری می چسبد . . .

به خدا در حرمت در به دری می چسبد

آقا جان . . .

الـــسلام علیک یا ابا عبدالله الحسیـــــن(ع)

جا مانده ایم و شرح دل ما خجالت است

زائر شدن،پیاده،یقیناً سعادت است

ویزا،بلیط کرب و بلا مال خوب هاست

سهم چو من پیامک (هستم به یادت) است

یک اربعین غزل،به امید عنایتی . . .

این بغض من اگر چه خودش هم عنایت است

چیزی برای عرضه ندارم مرا ببخش

یعنی غزل،نشانه ی عرض ارادت است

ما هیچ،ما گناه فقط جان مادرت

امضا بکن که شاعرت اهل شهادت است

باشد حسین کرب و بلا مال خوب ها

یک مهر تربت از تو برایم کفایت است

| امسالم مثه سال های قبل رفیقامون رفتن و من هنوز اندر خم یک کوچه ام،رفقا هر کی رفت سلام ماروهم برسونه |


نظرات (۲)

  • خادم الحسین بنی فاطمه
  • انشا الله اربعین زائر با معرفت ارباب باشید و مارا هم از دعای خیر خویش فراموش نکنید


    سلام

    خیلی مطالب با حس و حالی تو مجموعه تون دارید

    درپناه 14 معصوم ماجور باشید

    التماس دعا

    یاعلی




    پاسخ:
    بسم الله
    ممنون از نظر لطف شما
    ان شاءالله
  • مسی 2076 علیزاده
  • آرزومه! :(

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">