• ۱
  • ۰
سلام
تمام شد . . .
چقدر زود تمام شد . . .
انگار همین دیروز بود که آماده میشدیم برای آمدنت . . .
انگار همین دیروز بود بیدار ماندن های تا سحرگاه،اشک و ناله و توبه در شب های قدرت . . .
انگار دیروز بود سینه زدن برای مولایمان علی (ع)
تمام شد.
حیف و صدحیف . . .
خوشا بحال آنان که استفاده کردن از این یک ماه روزه داری.
آنان که توشه امسالشان را بستند و تا سال دیگر بیمه اند.
اما . . .
کاش عید را با تو جشن می گرفتیم.
مولا جان،دوری بس است.
به حال دل من نگاه نکن . . .
بخاطر خوبانت بیا . . .
به ولله عیدی که تو نباشی عید نیست،بخاطر خودت مولا جان،بیا صاحب دنیای من.بیا...

عید همگی مبارک.
هنگام نماز عید برای ظهور امام زمان دعا کنید.
التماس دعا.
یاعلی

نظرات (۲)

  • علی اولیایی
  • بسم الله...
    عید شما هم مبارک...
    میگم اگه دوست داری میتونی همین طوری هم روزه بگیری ها!!! لازم نیست حتما ماه مبارک باشه...
    یا علی مشد
    پاسخ:
    جان چرا!
    منتظر بودم بگی خب
    خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام seda021.rozblog.com دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی
    پاسخ:
    بنده اومدم خبر بگیرم ازتون
    اما متاسفانه سایت بسته بود
    حالا یا آدرس و اشتباه وارد کردین
    یاهم که . . .
    یاعلی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">