• ۲
  • ۰


عنــــوانِ درسی دو واحـــدی که از سالِ اولِ ورودم به دانشگاه به شدت از آن واهـــــمه داشتم!

درسی که معمولا"باید درآن یک سِری خُزعبلات(!)که خودت هم سردرنمی آوریشان حفظ کنی

و برای دانشــــجویانی که قــــرار است مات و مبهوت نگاهت کننـــد ارائه دهی...!!!!!!

هنــــــوز ســـایه ی هولناکِ این درس، حـــوالی افکارم پرســـه می زند امــــا ؛

قصــدم از اینجـا آمدن به هیچ وجه معرفیِ این غولِ بی شاخ و دُمِ دو واحــدی نبود

امروز در یواشکی هایم، شـــیوه ی ارائه را از نگاهی دیگر رصـــد کردم...

...

"زندگـــی" بزرگترین ارائه ی هــــر انسان در طول عمرش است!!!

سخت ترین و طولانی ترین درسِ آدم هـــــا!!!

خـــــــدای من! زندگی از این زاویه چقـــدر هولناک به نظر می رسد...!

من روی صحنــــه در حال ارائه ی زندگی...

گاهی غرق در خودم...

بیان انواع حرف هـــــا...

بروز رفتارهــــا...

و خـــــــــدا از ابتدای زندگی ، با دقتِ تمام، ناظـــر بر ارائه ام!!!

...

همین لحـــظه تمام افکارم را خط خطی می کنم!!!!!!

شاید ترسیدم!

نه............به گمانم شرمم شد...

یا رَحمان....

یا رَحیـــــم....

یا سَـــتار العُیوب.....

ثَبِت قَلبی عَلی دینِک

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">